Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сафонова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Сафонова Г. Ф. Формалізація процесу перетворення геометричних образів САПР одягу [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2014. - № 1. - С. 303-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2014_1_43 Розглянуто існуючі проблеми процесу автоматизованого проектування одягу. Мета дослідження - формалізація процесу перетворення геометричних образів САПР одягу. Описано особливості геометричних перетворень деталей одягу. Розглянуто формалізацію процесу перетворення геометричного образу під час конструювання одягу. Контур розгортки деталей одягу був представлений у вигляді замкнутої кривої гомеоморфного колу. Процес перетворення розгортки розглянутий як деяке гомеоморфне перетворення f кривої G в криву G/. Описана формула формалізації процесу перетворення геометричної інформації при конструюванні одягу, яка представляє собою гомотетію кривої G в криву G/. На прикладі продемонстровано використання властивостей гомеоморфних фігур топології для чисельного контролю правильності додаткових побудов під час моделювання геометричних образів. Застосовано топологічний інваріант і число вершин графа індексу <$E roman {n ~symbol Щ~2>. Створення математичної моделі на основі розглянутої формалізації надає перспективу вдосконалення існуючих алгоритмів реалізації САПР, що має вирішити проблеми автоматизованого проектування конструкцій одягу.
| 2. |
Сафонова Г. Ф. Порівняльний аналіз методів конструювання одягу з метою подальшої автоматизації [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 6(4). - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_6(4)__3 Сформульовано критерії якості, за якими проаналізовано прийнятні для автоматизації методи конструювання одягу. В результаті порівняння за допомогою апарату нечіткої логіки визначено, що САПР одягу на базі адропоцентричних методів конструювання основи виробу є найбільш прийнятними за умов невеликого виробництва, яке займається також індивідуальним пошивом.
| 3. |
Сафонова Г. Ф. Розробка математичної моделі комбінованого методу створення базових конструкцій одягу [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2015. - № 2(4). - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2015_2(4)__3 Розроблено математичну модель комбінованого методу створення базових лекал. Описано вхідні дані задачі побудови креслень. Для врахування індивідуальних особливостей фігури створено алгоритми геометричних побудов базових конструкцій з уточненням креслень. Визначено точні координати вузлових точок конструкцій на координатній площині з метою подальшої автоматизації методу.
| 4. |
Сафонова Г. Ф. Формалізація та реалізація математичної моделі перетворення базових конструкцій одягу [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова, М. С. Сафонов, О. Є. Яковенко // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 1. - С. 290-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_1_36 Результатом синтезу властивостей перших розрахунково-мірочних, пропорційно-розрахункових та антропометричних методів крою став комбінований метод, який має такі основні характеристики: для побудов необхідна незначна кількість розмірних ознак, формул; врахування індивідуальних особливостей фігури, антропометричність та естетичність результату; простота побудов та читаність креслень; якісна посадка виробу на фігурі. Описано математичну модель перетворення конструкцій одягу, створених на основі комбінованого методу. Дана модель дозволила формалізувати алгоритми плоско-парелельних, плоско-обертальних та мішаних зміщень ділянок деталей конструкцій при конструктивному моделюванні. Описані види зміщень за допомогою аналітичної геометрії були розглянуті як перетворення системи координат: паралельне перенесення та поворот. Представлено частини функціонального коду та зображення деяких форм програми, в якій була реалізована розглянуто математичну модель.
| 5. |
Семакова Т. О. Роль фізичних задач у процесі здійснення самоосвітньої діяльності студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Семакова, Г. Ф. Сафонова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_34
| 6. |
Гюльназарова С. В. Морфологические аспекты использования металлоконструкций при иммобилизационном остеопорозе [Електронний ресурс] / С. В. Гюльназарова, А. А. Ганжа, И. П. Кудрявцева, Г. Д. Сафонова // Проблеми остеології. - 2013. - Т. 16, № 3. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prost_2013_16_3_13
| 7. |
Сафонова Г. Ф. Байєсовська модель в експертній системі визначення типу крою фасону одягу за його зображенням [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова, М. С. Сафонов, С. В. Рослякова, П. С. Носов // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2016. - № 3. - С. 273-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2016_3_51
| 8. |
Семакова Т. О. Інформаційно-діяльнісний підхід до формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Семакова, Г. Ф. Сафонова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_21
| 9. |
Сафонова Г. Ф. Огляд некогнітивних факторів навчання [Електронний ресурс] / Г. Ф. Сафонова, О. В. Вічна, М. С. Сафонов // Наукові записки Малої академії наук України. - 2021. - № 1. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2021_1_12 Досліджено некогнітивні фактори навчання та з'ясовано, яким чином вони можуть серйозно впливати на продуктивність студентів. Серед розглянутих некогнітивних факторів - мислення зростання, відчуття соціальної належності та академічна наполегливість, а також інші особисті якості. Описані можливі психологічні втручання, що допомагають усунути вплив певних негативних факторів, зокрема такого, як фіксоване мислення, шляхом заміни його на мислення зростання. Викладачам запропоновано два способи подолання труднощів студентів, пов'язаних з відчуттями стресу та належності до певної соціальної групи. Також проаналізовано питання, як можна сприяти усуненню побоювань студентів щодо упередженості та несправедливих відгуків. Показано, як страх здобувачів освіти зробити помилку може значно гальмувати процес їх розвитку. Водночас навички саморегуляції мають сильну позитивну кореляцію з навчальними результатами. Окреслено підхід до посилення цілеспрямованості студентів шляхом налаштування на їх майбутній позитивний образ. Наголошено, що психологічні втручання будуть ефективними лише тоді, коли вони реалізуються у спосіб, що суттєво змінює думку студентів про себе, свою групу, свою роботу. Крім того, ці втручання мають бути делікатними й різноманітними. А викладачі повинні не тільки проводити спостереження за групою та взаємодіями всередині неї, а і враховувати, як ці елементи інтерпретуються студентами. Виділено найпоширеніші помилки, яких припускаються викладачі, і запропоновано способи їх уникнення. Зокрема, йдеться про такі помилки: заохочування студентів наполегливо долати невдачі, що полягає лише у пропозиції спробувати ще раз; застосування психологічного втручання як загального, універсального засобу; завищена оцінка зусиль студентів. Також зауважено, що образ мислення не забезпечує академічної успішності, тому психологічні втручання мають бути інтегровані з академічними з метою вдосконалення як мотивації, так і результатів навчання студентів.
|
|
|